Župan Zagrebačke županije proglasio je 8. rujna 2017. godine elementarnu nepogodu izazvanu sušom, koja je pogodila Zagrebačku županiju. Nepogoda je proglašena za većunu gradova i općina na području Županija, između ostalih i za Općinu Pokupsko.
Prijave štete se podnose Općinskom povjerenstvu za procjenu štete, putem Jedinstvenog upravnog odjela u roku od 8 dana od proglašenja, to jest do petka 15. rujna 2017. godine, u pravilu osobno.
Za prijavu štete potrebno je dostaviti:
- Ispunjen i potpisan obrazac EN-P (poveznica ispod teksta);
- Dokumente kojima se dokazuje vlasništvo, odnosno korištenje nekretnine (vlasnički list, posjedovni list, ugovor o najmu);
- Presliku osobne iskaznice i žiro-računa, te iskaznice OPG-a (ako postoji);
- Za štete na poljoprivrednim kulturama – podatke o katastarskim česticama, površinama i kulturama na kojima je nastala šteta, za dugogodišnje nasade broj oštećenih stabala;