Župan Zagrebačke županije proglasio je elementarnu nepogodu zbog šteta uzrokovanih tučom i olujnim nevremenom koje je zahvatilo područje Općine Pokupsko 28. lipnja 2017. godine.
Vlasnici, odnosno korisnici nekretnina mogu Općini Pokupsko podnijeti prijavu štete od elementarne nepogode.
Prijava štete se podnosi Općinskom povjerenstvu za procjenu štete, putem Jedinstvenog upravnog odjela, do 13. srpnja 2017. godine, u pravilu osobno.
Za prijavu štete potrebno je dostaviti:
- Ispunjen i potpisan obrazac EN-P (poveznica ispod teksta);
- Dokumente kojima se dokazuje vlasništvo, odnosno korištenje nekretnine (vlasnički list, posjedovni list, ugovor o najmu);
- Presliku osobne iskaznice i žiro-računa, te iskaznice OPG-a (ako postoji);
- Za štete na poljoprivrednim kulturama – podatke o katastarskim česticama, površinama i kulturama na kojima je nastala šteta, za dugogodišnje nasade broj oštećenih stabala;
- Za štete na građevinskim objektima – podatke o namjeni građevine, godini izgradnje, površini, opis oštećenja, fotografije.